lördag 11 juni 2011

Känner livet i mig

Sommaren är här, kanske inte för att stanna, men hur som känns det underbart.
Trots sömnbrist och sjukdom så känner jag livet i mig.
Härligt.
Jag älskar mina barn över allt annat här på jorden, trots att dom kör slut på mig.


 














Över midsommar ska vi till Ö-vik, fira i goda vänners lag.
Längtar.
Känner dock en viss ångest. Där finns hav och vid havet bör man bada. När man badar så visar man magen.
Min mage kan hända är värre än mina bröst.
Fy faan.
Men har kollat ut en snygging till baddräkt... Tyvärr smickrar den inte brösten, ja ni vet ju hur ett par ofyllda tuttar ser i ut i baddräkt, bedrövliga!
Men som tur är så är det små bekymmer som med åren kommer ordna upp sig.

Jao jao, nu ska jag krypa ner brevid min dotter... Hoppas på en bra natt.

Sovgott!

p.s. Björn jag älskar dig... och jag har skit ont i ryggen .d.s.

Peace Love

Inga kommentarer: